Fat girl is fat.

Efter att med fasa upptäckt att jag gått upp ytterligare 2 kg i lördags,
tänker jag på det nästan hela tiden.
Hur tjock jag är.

Och jag undrar hur någon kille ens kan tända på en sån stor kropp?
Alltså, jag är ju större än de flesta killar? Hur kan de tycka det ens är lite snyggt?
Ja, seriöst. Sånt här tänker jag på. Och jag menar absolut inte att någon ska ta åt sej!!!
Men jag är trött på brudar som säger att de har komplex över sina jävla kroppar, och ändå badar hejvilt vartsomhelst på sommaren & hoppar i säng med typ vem som helst. Jag kan inte göra det. Jag mår psykiskt dåligt, för att jag har RIKTIGA komplex över min kropp. Tog t ex. ungefär 5 månader för mej att duscha tillsammans med min pojkvän. Helt sjukt.

Men ja, min tankebanor fortsätter kring min äckliga kropp.
Kommer någon någonsin att tycka den är perfekt?
Kommer någon någonsin kunna se mej på en badstränd och säga att jag har en het kropp?
Kommer jag någonsin kunna använda vafan jag vill och det ser riktigt bra ut?
Kommer jag någonsin att trivas?


Nu har det gått för långt i alla fall.
Har startat en "viktblogg" på sidan om,
och det många inte vet är att jag är inne på min tredje dag av endast nyttiga saker och följer min diet stenhårt.

Om du är intresserad,
besök http://freedomwings.blogg.se/viktminskning


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du inte är tjock då

2011-01-12 @ 18:47:09
Postat av: Nathalie

Svar: Tjock är väl inte direkt det rätta ordet, men några kilos övervikt har jag allt och det gör jag mer än gärna av med

2011-01-13 @ 18:18:12
Postat av: D'Artagnan

Ge dig nu bruden... du har en underbart vacker, kvinnlig kropp och det gör dig tusen gånger mer attraktiv, het och sexig än alla undernärda bimbos. Personligen är jag galen i kvinnor som ser ut som dig, och jag vet att jag inte är ensam om det, många av mina manliga vänner skulle ge mycket för att få en natt med dig...

2011-01-18 @ 00:29:57
Postat av: jim

mkt sexigare med tjejer som har lite former!! tycker du ska sluta tänka så som du göra:)

2011-01-23 @ 12:51:39
Postat av: Luke

Får hoppas dina komplex försvinner snart, för du har ingen anledning till att ha dem.

2011-01-25 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0