you.

"Känslan av din hud mot min gav mig lyckorus i hela kroppen. Jag låg vid ditt bröst och hörde varje andetag du tog. Jag lät mina händer utforska din kropp på nytt, jag kände varje muskel och beundrade dig i smyg. När jag tittade upp mot dig möttes jag av dina glänsande ögon. Dom var magiska i det dunkla ljuset, och jag avundades dig. Jag drog mig uppåt och kysste dina mjuka läppar, du besvarade kyssen starkt och äkta. Jag ville inte sluta, och det var tydligt att du inte heller ville det. Med en smidig rörelse låg du över mig, och vi såg på varandra. Jag såg dig med nya ögon och allt i den studen var perfekt. I min värld fanns bara du, och endast du. Jag log innan jag kysste dig igen, och all magi tog oss till en annan värld. En värld för bara oss..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0