Så ÄCKLIGT.

Killar som ligger runt är så jävla äckligt.
Aldrig mer i mitt liv säger jag bara.
Ni äcklar mej.
Jag vill få det klart och tydligen att jag INTE tänker gå till någon jävla äcklig klamydia-bank, eller ännu värre, en bank med bestående sjukdommar som aldrig går bort.

Alltså är ni glada eller?
Att ni bär på en sjukdom som aldrig försvinner?
Var det värt att knulla med alla äckel därute?
FYFAN VA NI ÄR ÄCKLIGA.


Ni kan gärna hoppa i säng med vem fan ni vill,
men med mej funkar det inte.


Var bara tvungen att skriva av mej,
blir så äcklad att jag ryser.
Min lilla pussy ska fan inte bli besmittad av massa jävla äckelheter!



Hehe...
Hejdå :D


Kommentarer
Postat av: -

"lilla" :DD

2011-01-20 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0