nobody, but You.

"Mina fingrar rörde försiktigt vid din arm. Jag formade ett osynligt hjärta och du såg på mig som ingen annan gjort. Låten vi älskade hördes svagt i bakrunden någonstans och jag forsatte att göra osynliga mönster på din arm. Varje sekund jag rörde dig kändes i min kropp och jag undrade hur något så trasigt forfarande kunde slå så hårt. Mitt hjärta slog i den stunden för dig och du log. Jag frågade om du kände något, och om du kände det starkt. Ditt svar var ja. Jag rörde vid din hand, när du stängde den och gömde min hand i din. Du höll om den varsamt men samtidigt så starkt. I min kropp avfyrades fyrverkerier och jag undrade hur något kunde vara så vackert. Jag vågade inte kyssa dig, rädslan över att all vår magi skulle försvinna hindrade mig. Du var som en vacker kärleksfilm. Ja de säger att det som händer i filmer inte existerar i våran värld, men hur skulle de förklara vad som hände mellan oss? Du var min räddning, min dröm och min fina, oförstörda, speciella och fantastiska vän. I 18 år, snart 19, hade du funnits och inte ens en sekund av de åren hade du känt såhär för någon annan än för mig. Jag funderade på om änglar verkligen finns, om du var mitt pris efter alla år av elände eller om du helt enkelt var för bra för att vara sann..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0