magical you

"Det röda ljuset sken så fint på hans ansikte, och på hans bara överkropp. Hans huvud låg en aning på sned och han tittade på mig. Mina fingrar lekte på hans kropp, innan handen tillslut la sig till rätta på sidan av hans hals. Tummen strök hans kind och jag böjde mig framåt. Du är så fin, viskade jag. Han log och strök bort luggen från mitt ansikte. Du är fin, svarade han med en viskning tillbaka. Jag lät min läppar nudda vi hans, och vi förenades i en mjuk och sagolik kyss. Han höll om mig hårdare, och jag undrade om han ville ha mig lika mycket som jag ville ha honom. Och om han var min, lika mycket som jag var hans..."

Kommentarer
Postat av: jozy

du skriver så jävla fint hjärtat <3

2011-02-01 @ 00:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0