JAG TÄVLAR!

Jag tävlar på Fokis blogg, om att vinna en Samsung Galaxy Mini, laddad med 1000kr.

Min motivering är följande:
Alla som känner mig, vet att min mobil inte är mycket att ha. Det är en Sony Ericsson k750i, som jag köpte av en kompis 2007. Strax därefter gick spaken på mobilen sönder, så jag kan varken bläddra neråt eller till höger och vänster. Det är otroligt jobbigt eftersom att jag t ex. måste läsa långa sms nerifrån och upp. Som om inte det var nog så är min täckning väldigt konstig... När jag t ex. är i storstaden (Göteborg) har jag ingen täckning alls. Det finns inte mycket jag kan göra med min mobil, men jag har inte heller pengar att köpa en ny för och att be mina föräldrar om en ny känns inte nödvändigt, då det finns mycket viktigare saker för de att köpa.
Hoppas någon i alla fall läser detta och kanske förstår hur jobbigt det är.

Kramar!



Kommentarer
Postat av: kakan

(lösen=abeniuss) (användarnamn=katten)



Jag ska skaffa iphone i slutet av månaden, du kan få den mobilen som blir över? (: inte så jätte snygg, men den tål väldigt mycket o brukar ha täckning överallt :) kram

2011-04-23 @ 09:39:41
URL: http://katvonhund.blogg.se/
Postat av: Sid

Om du inte vunnit nån Galaxy så har jag en massa reservdelar till K750i hemma, bland annat en ny knappsats med fungerande joystick :P Hör av dig så kan jag byta ut den åt dig : >

2011-05-08 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0