your hair, My hands


Jag är sugen på att klippa, färga och leka med någons hår inom en snar framtid :D
Är det ingen som är sugen på lite förändring!? (förrutom typ Josefine, min testdocka hihi)
Vad som helst alltså - allt från bara topparna, till en helt ny frisyr och hårfärg.

Känner att jag vill "arbeta" lite,
känns kul att tjäna in sina egna pengar, trots att det är svart.

Jag kan det mesta - klippa toppar, klippa upp, klippa lugg, klippa sidecut, färga ett helt hår, färga ett halft hår, lägga in slingor, sätta in löshår (clips & nailhair) klippa till löshår, färga löshår... JA you name it. Ungefär 5-10 gånger billigare än frisören dessutom, min prislista är följande:


* Klippa topparna - 50 kr
* Klippa upp - 70 kr
* Klippa frisyr - 100-150 kr (beroende på hur mycket hår/hur mycket som ska klippas)
* Färga & klippa, samma gång - 100-300 kr
* Endast sidecut - 70 kr
* Färga - 50 kr


Där har vi en fast prislista som gäller alla.
Ändringar sker först när jag bestämt, men än så länge så är det detta som gäller. :)


Här har vi några frisyrer / färger jag själv haft, som jag självklart fixat alldeles själv :)









Hör av er :D



Kommentarer
Postat av: J

Hej, jag är ganska sugen på att sätta i lite löshår men funderar lite på vad löshår kostar och vart brukar du köpa det?

Rock on!

2010-11-11 @ 17:11:23
Postat av: Jozy

HAHA! förutom josefine :((((

2010-11-11 @ 23:30:30
Postat av: Ida

TjaTja, Jag heter Ida. På din andra bild har du fått till ljusa slingor i typ svart hår. Jag undrar hur du lyckades med det? Jag har svart hår nu med en sidecut. Men är ändå sugen på en förändring och vill göra lite ljusa slingor. Så jag undrar va du använde för färg och hur du gjorde det :)?

2010-11-25 @ 22:10:00
URL: http://www.vt.se/bloggar
Postat av: Ida

Tjatja, jag såg på din andra bild att du har lyckas att få in ljusa slingor i typ svart hår. Jag är själv svarthårig med en sidecut. Men är sugen på lite ljusa slingor. Men hur lyckades du med det utan att slingorna blev gula?

2010-11-25 @ 22:12:32
URL: http://www.vt.se/bloggar
Postat av: M

Älskar verkligen håret på den första bilden, volymen och färgen! Helt perfekt!

2010-12-10 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0