WELCOME BACK

Malmö va sjukt trevligt!
Åker gärna dit ner igen.
Spelade paintball som de flesta vet, kanske inte riktigt min grej, haha..... Blev fan träffad i bakhuvudet.

Sommaren närmar sej med stora steg, och alla älskar't!


Här är några H&M favoriter - jag älskar H&M!
Ni kan gärna älska ert NK, Gina Tricot & blabla... Men H&M är världskänt och i världsklass, t o m kändisar handlar där ;)




Är helt kär i kimono-klänningen, vill ha, fast vet inte när jag ska få tillfälle att använda den bara...
Så fin är den. ♥


Jag vill ha allt på bilden ju. SUUUUCCCKkk
Men snart anländer några av grejerna jag beställt för längesen, men som det blivit massa krångel med... Nästa vecka! Can't wait.



Kommentarer
Postat av: Mathias

Kimono är coolt ;)

2010-05-21 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0