THiNGS FOR ME

Fick mina grejer från H&M idag, så jävla efterlängtade, och detta var inte ens allt ;)


Dålig bild, men min digitalkamera har aldrig något batteri, haha.

Grått basic linne.
Vitt peace-linne, min stil eller ;)?
Rolling Stones-tröja för att jag faktiskt lyssnar på dom (!!!!!!!!!!!!!)
Vit/rött linne med snyggt tryck.
Parfymer
Armband
Halsband
Stringtrosor

&
sjuuuukt snygg korallrosa bikini. Fyfan va snygg den är, mummmmms!
Kanske skulle tagit storlek 40 på överdelen bara, haha.



Kommentarer
Postat av: Mathias

Den bikinin sitter så jävla snyggt på dig, hot!

2010-05-25 @ 19:38:57
Postat av: Pauline

Ja just det där var bikinin som vi hade likadana, jävligt snygga linnen där!

2010-05-25 @ 22:08:11
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0