NEW HAiR FOR HiM

Färgade min älsklings hår i lördags,
och detta är resultatet :)







Skitsnyggt verkligen!
Snyggare IRL.
Han blev väldigt nöjd han också.


Men nu ska jag klargöra en sak en gång för alla.

Nästa gång och alla gånger därefter någon vill att jag ska klippa / färga deras hår,
ska jag ha något för det. Pengar eller något annat, det kan vi göra upp själva. :)
Hoppas det är förståerligt, har hållt på med mitt eget hår / andras hår i flera år nu.
Annars kan ni gå till en frisör!




Kommentarer
Postat av: Mathias

tack honey, det blev fan as coolt slingorna syns tydligare och sånt irl som sagt ju ^^

Puss!♥

2010-05-31 @ 18:13:12
Postat av: Anonym

Helvete vilken snygg färg!!!

Är du amatör frisör? :)

2010-05-31 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0