HORSIE

Idag visade min pojke mej att det fanns hästar i närheten.
Och som ni kanske vet (eller inte vet?) så gillar jag hästar!


Bara för att jag är så snäll,
så ska ni få se lite bilder.



Mannen som gillar hästar.


Naw!


Även kvinnan som gillar hästar!


Klappa lite :)


Mata sur hest...


Trött hest...?


Söt pojke, blev arg pojke för att hest bet honom.
går ifrån en förvirrad hest!!!
Haha nä, ingen blev biten.


Jag trivs här, ute på landet, haha.
Måste vara med Mathias 24/7, men det är ju lugnt...

I förrgår bastade vi btw!
Jävligt varmt, satt inne max en halvtimme.. Mådde inte som en kung efteråt kan man ju säga!
Bild på bastun och mej på studsmatta kommer i ett senare inlägg!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mathias

Hestar är luriga.

2010-05-05 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0