HONEY BONEY

Här kommer mer bilder, roligt va?!?!?!?!?
Har kommit fram till att jag tycker bloggar är riktigt tråkiga om de inte har mycket bilder.
Fast massa egobilder går bort... daah..





Galen tjej hoppar.


Älsklingskatten, Nisse the Woman.


Bastu!


Nöjd tjej med luftgevär.


Först var jag lite omotiverad att skjuta, men kom på att om jorden nu skulle invaderas av zomibes är det lika bra att lära sej i tid. Och jag var inte ens dålig. JAG RYCKTE INTE TILL DANIEL!!!!! Stadig och bra. Nöjd som sagt!



Kommentarer
Postat av: Mathias

Finis ;)

2010-05-05 @ 19:33:43
Postat av: Anonym

Så det va ingen rekyl i detta luftgeväret? :O



Hahah, Så dålig så du är bra kvinna :D

Men om jorden skulle invaderas av zombies så kan du ju skjuta med luftgevär vilket inte gör mycket skada:P så du måste röra dig till dem större vapnena! :D

2010-05-05 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0