I ♥ HAiR

Jag kan fan inte låta mitt hår vara!
Finns många därute som påstår att de också är i ständigt behov av förändring och är "hår-beroende",
precis som jag.

Men.. alltså. Är du lika beroende som jag är det inte bara hårfärg du ändrar (så som många gör...),
utan även frisyrer!
Nu ska ni få se lite bilder. (jävligt dålig kvalité dock... haha)



Jag gick väl i fyran?
Svart/mörkbrunt underhår, inbakade flätor som drog bak allt hår.
Såg jävligt ballt ut faktiskt!



Den här frisyren har funnits vid många tillfällen i min uppväxt!
Smal var jag också :s Tyckte jag var tjock då, vafan var mitt problem!?


I slutet av fyran fick jag världens flipp.
t.A.T.u var mina största idoler, och jag ville ha samma frisyr som Yulia...
Vilket resulterade i att jag klippte mej lika kort som en kille (!) och färgade det lila av någon anledning?
Att jag vågade...! Beundrar fan mej själv nu i efterhand.


I mitten av femman någon gång, så färgade jag hela håret svart, för första gången.
Bilden är dock från när jag gick i sexan, hade svart hår i ungefär ett år.


Haha och nu kommer något roligt...
I slutet av sexan hade jag grov utväxt och mörkbrunt hår. Såg ut som jag var flintskallig däruppe!
Ville inte färga det svart mer, så för första och ENDA gången i mitt liv, gick jag till en frisör och la in massa blonda slingor. Haha det är sant - har bara varit hos frisören en enda gång i hela mitt liv.
På bilden gick jag i mitten av sjuan.


Vårterminen i sjuan färgade jag hela håret blont för första gången.
Sedan någon gång mot slutet, så färgade jag även underhåret helt rött, som på bilden.


Höstterminen i åttan.
Klippte av mej mitt relativt långa, blonda hår, för att färga det brunt och ha en så kallad "emo-frisyr"
Haha... söt.

Resten är historia?
Hade brunt hår i typ 3 månader, sedan blev jag orange-hårig, sen gulhårig, sedan blond igen.
Beställde löshår sommaren 2007 gjorde jag med.
Såg jävligt vanlig ut ett tag, men insåg att det inte passade mej alls.
Blev cool igen, piercade underläppen ;)
Var blond ett jävla tag för att jag trivdes så bra i det, men sen la jag i rött i underhåret några gånger.
Sen blev jag gråhårig, eller ah mörkblond/askblond för att försöka återställa min "normala" hårfärg för att mitt hår mådde piss, men jag hatade det så jag färga hela håret rött för första gången.
Och sen svart... Och nu - svart med massa blonda slingor.
Har även haft raklugg massa gånger under min hårperiod, den luggen lyckas alltid komma tillbaka!
Är jävligt sugen på att färga mitt hår i en viss färg igen, men vilken färg säger jag inte.
Tror dock att det hade blivit riktigt jävla snyggt, men vet inte hur jag ska klara det, med tanke på att jag de senaste åren börjat tappa massa hår och blivit äckligt tunnhårig.
Haha men som ni ser - jag började jävligt tidigt med mitt hår, mycket tidigare än de flesta, men som sagt - jag har alltid varit egen/alternativ, vad folk än säger.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga, fy fan va du är häftig!

2010-05-10 @ 17:33:16
Postat av: Sexi poike

Jag hittar fan inte den gröna tshirten... snygga folk på bilden DOCK!

2010-05-10 @ 17:34:37
Postat av: Mathias

Riktigt söt och fin tjej där alltså ;)

2010-05-10 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0