CHANGE, please?

Jag klippte till håret och la in blonda slingor,
i mitt riktiga hår. Gööött!
Dock känner jag att mitt hår har tappat sin "utstrålning".
Jag menar, när jag hade det blonda och röda i underhåret, och ställde det upp, så fick jag massa komplimanger och folk glodde som bara satan när jag gick ut, haha. Nu ser jag alldeles för vanlig ut? Inte riktigt min grej...



Så, jag har ritat upp förslag på hur jag ska göra, och du får gärna komma med en åsikt! :)



1. Brunt, med blonda slingor.

2. Mörklila, med ljusare lila slingor.

3. Mörkrött, med ljusare röda slingor.

4. Svart, med rosa slingor.



Tycker att ALLA är sjukt snygga,
men måste bestämma mej... Suck.



Kommentarer
Postat av: emelie

2 tycker jag!:)

2010-05-10 @ 23:39:35
Postat av: Mathias

2,3 eller 4 :P

2010-05-10 @ 23:45:47
Postat av: Rebecka

Tycker helt klart 4 :D

2010-05-10 @ 23:52:09
Postat av: eluttttt

ettan ! :DD

2010-05-11 @ 13:37:31
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/
Postat av: Sid

Alltså, du är galet het i det röda, så lägger min röst på det (Y)

2010-05-11 @ 16:50:35
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Anonym

blooond

2010-05-12 @ 00:05:17
Postat av: Anonym

alltså, jag undrar en sak. hoppas du kan svara heh :( Men jag är svarthårig och vill så jävla mycket ha blont och fint som du haft! :o ditt hår ser varken gult eller slitet ut på dina bilder iaf. sjukt fint de var. vill ha sån prefekt blond :( men vet inte hur jag ska göra? vad jag ska använda för blekning åde. vill inte att det ska bli slitet om jag bleker ofta. så hur läge gick du me orange hår? sen gult hår? sen till blont då. för de ser inte minsta slitet ut åde :( VÄGRAR gå till frissan, jävla rånare är dom. så jäkla dyrt.

2010-05-13 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0