warmness for sure.

DAMN säger jag bara!
Var nyss ute och mötte mamma för att hjälpa henne med att bära, vilken shock jag fick! Vinden är varm! Det känns så underbart - våren är HÄR!

Fick min BH & tillhörande trosor.
Alltså... Jag har kommit fram till att alla mina push-up bhar pushar upp mina bröst alldeles för mycket.
Jo, det är sant - dom trycker nästan ut dom. Och nej, jag använder inte för liten storlek, jag har C-kupa och inte D. (än så länge? ..) Ska jag behöva sluta använda push-up bara för att mina bröst redan är stora och fylliga? Dagens ilands-problem... For sure. ;)


vanlig push-up, alla kan se att brösten sitter på plats.


hahaha, okej, lite överdrivet kanske, med tanke på att dessa brudar har silikon...
Men hon till vänster - hennes boobs hoppar nästan ut, precis som mina.


Två inlägg i rad om bröst, man kan nästan tro att jag är fixerad.
Eller det där var ju fel formulerat av mej...
Nu vet alla att jag är fixerad.

Kommentarer
Postat av: Sid

Haha, jag har då inget emot att du lägger så mycket fokus på det ;D

2010-03-25 @ 17:42:35
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Smurf

Lägg upp lite mera då! :D

2010-04-13 @ 07:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0