out of this life

Varför är det så?
Att det folk tror om en "måste stämma".
- Hon är en sån jävla bitch och tror hon är snyggast i världen.
Vadå? För att jag sminkar mej och inte tar onödig skit? Kan vara för att ens självförtroende inte är det bästa när man sitter hemma osminkad i mjukisbyxor och ser hur snygga alla andra är. Eller när man kollar film och ser hur snygga alla är där uten 100 kilo smink. Är det fel att kunna få säga "fan va snygg jag är!" när man har fixat iordning sej i typ en timme?

Och varför är det så jävla "självklart" att alla snygga MÅSTE ha bra självförtroende? Jag kan lova dej att hälften har faktiskt dåligt självförtroende, även fast ni bara tror att "de bara säger så för att man ska säga hur snygga de egentligen är".

Jag är så jävla trött på allt just nu. (eh inte på Zandra & Bobba dock)


Jag vill inte höra att jag är perfekt eller att jag är finast i världen - FÖR JAG VET ATT DET INTE ÄR SÅ.
Så ge FAN i att kalla mej högfärdig, för ni har fan ingen jävla aning om vad som händer i mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Sid

.__.

2010-03-28 @ 21:24:33
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Mathias

Självklart så har han kommenterat, haha asså du är det vare sig du tror det eller inte.

Gl with life (Y)

2010-03-28 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0