older = better?'

De flesta har väl ingen spärr, men det har i alla fall jag... Eller?

Jag menar, innan (typ 2 år sedan?) sa man ju, trots att vi bara var 15år, att Johnny Depp är "så jävla heeeet", Brad Pitt har "så jävla sexig kropp" mm. Trots att de faktiskt hade kunnat vara våra farsor!!! Och den tanken har alltid skrämt mej. Jag har kunnat tycka skådisar är snygga, men that's it. Jag hade fortfarande bangat om jag vore ensam med någon av dom och de var tända på mej, skulle aldrig kunnat släppa tanken av att de är vuxna män och jag bara var 15, 16 år. Antar att jag fortfarande kan klassas som normal? Ingen jävla konstig fetisch på äldre karlar?

Nu är det dock förändrat, och det var bara ett litet tag sedan jag märkte det...
Jag hade fan kunnat gå till sängs med en vuxen karl. (jag fyller 18 år till sommaren, och räknas som "vuxen" till en viss del, men ändå!?)
Det känns sjukt.
Hahaha nu undrar säkert någon av er vafan det här är för någon blogg, och någon tycker säkert att jag är alldeles störd i hela huvudet som skriver något sånt här.

Jag vet några som läser min blogg, de andra har jag ingen aning om (eftersom att de aldrig kommenterar...)
Men vad tycker ni egentligen?
Ja, vart går gränsen för sexuella tankar om "äldre" människor? Om det är OK att tycka en vuxen är snygg, men absolut inte mer än så? Gäller både tjejer och killar som läser min blogg!
Hade bara varit roligt att se hur ni resonerar, som sagt, jag älskar åsikter och att höra olika tankesätt.



obs. tänker ej uppdatera min blogg om inte tillräckligt folk orkar slänga in en åsikt.

Kommentarer
Postat av: Sid

För min del så handlar det väl mest om utseende, inte ålder. Sure - jag tänder mer på kvinnor som är yngre än mig, och det är just det rent åldersmässiga som är grejen där. Men en attraktiv äldre kvinna skulle jag utan tvekan kunna tänka mig att hoppa i säng med (been there, done that D:). Men det finns väl en skillnad i kroppsligt förfall där, män tenderar att se bättre ut när de åldras än kvinnor, och den sexuella attraktionen borde komma mer naturligt där. Jag menar, erfarenheten i sig kan ju vara jävligt sexig, men för mig så tänds det en liten varningslampa där - erfarenhet = många sexpartners = dela henne/honom med många som redan varit där före. Kan tyckas sjukt att tänka så, men för mig känns det rätt viktigt att inte vara en i mängden av sexpartners, nån man knullar och sen glömmer. Finns väl undantag dock, men så äre väl med allt xD Du får regga dig på valfri sexdatingsida och hitta dig en 50-åring! ;P

2010-03-31 @ 02:39:00
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: elina

Jag säger som föregående talare angående att det faktiskt handlar mest om utseende, inte ålder. Men samtidigt så finns det ju en viss tjusning med äldre män. ;) Yngre killar utstrålar inte samma sak, om du förstår mig? De äldre är säkrare, både på sig själva och vart de är i livet. (oftast, om de nu inte skulle vara i någon patetisk 40-års kris)

Annars förstår jag dig, själv är jag nyss fyllda 20 och Johnny Depp hade aldrig suttit fel. Jag hade antagligen valt honom över alla killar i min egen ålder, what so ever!

2010-03-31 @ 03:05:42
URL: http://sweetlullabyforolies.blogg.se/
Postat av: elli

alltså... ja tänker inte berätta vem eller vad eller hur.

men i somras kunde fick jag min chans till en "trevlig" stund med en internationellt världskänd rockstjärna, och när jag satt där bredvid honom och han började klänga och hålla på så kunde ja bara tänka "vad i helvete ? den här snubben är typ 48 år gammal och har fan ungar som är typ tre år yngre än mig, det här är sjukt" så jag bangade...

i valet & kvalet så tror jag att spärren slår in liksom.



dock blir detta extrem dubbelmoral eftersom att jag egentligen hatar åldersskillnader, jag anser att man är så gammal som man vill vara och så gammal som man känner sig. ibland är ja typ 30 mentalt, och ibland 10 haha, så det varierar ju liksom.



men av någon skum anledning bestämde ja mig för att banga just denna gång, fast det var ju iofs bara denna gång 8-)

2010-03-31 @ 11:30:42
URL: http://steelheart.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag förstår hur du menar!

Jag tycker inte att kärleken har någon ålder men visst kan tanken slå fan han är äldre osv!

Men jag tycker det inte är något fel att vara tsm med en äldre för det är något fint mellan 2 personer? Men just nu i dagens samhälle så skulle folk kolla ner på en och börja dra slutsatser bara för man är tillsammans med någon äldre! Men man måste stå på sig helt enkelt! :)

& detta kan jag sitta och diskutera hur länge som helst men orkar inte nu lite trött ;)

2010-03-31 @ 14:58:53
Postat av: Tyler

Keep up with the good work, It's actually quite satisfying reading!

Ps I love you.



Haven't seen the movie is it worth to watch it?

2010-03-31 @ 23:45:51
Postat av: julia

Först måste jag bara ge dig lite beröm för en superbra blogg :D Jag har läst den från första inlägget och jag älskar hur du blandar så mkt saker i bara en blogg :D Inte många som gör det. sen är du jävligt egen och annorlunda med, stort plus där! :)



Och sen tycker jag att det faktiskt finns en åldergräns, i alla fall när man bara är 17. Tänk om den vuxna bara utnyttjar en liksom? att han gillar småflickor och sånt är ju inte riktigt friskt så sånt måste man hålla utkik efter! fast är han bara i 20års åldern så är det inte så farligt, om han är en bra kille och inte bara är ute efter sex alltså :P fast det kanske var det du syftade på från första början? xD Haha i alla fall så tycker inte jag att en 17åring borde vara ihop med en 35åring, känns som om han är peddo då faktiskt xD

oj det blev lite mycket men jag hoppas det inte gjorde något! har tyvärr ingen blogg jag kan länka men ska börja kommentera lite mer :)

2010-04-01 @ 02:07:25
Postat av: Sara SB-STYLIST

Heej! :D Bra skrivet ! Du passar för styling me, om du har intresse för de kontakta mig inför nästa stylingsesion där man stylas upp snygg!



Sara Miss Bill

2010-04-02 @ 08:33:52
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Zandra

har funderat fram och tillbaka men kan faktiskt inte bestämma mig D:



men uppdatera din blogg quinna :*

2010-04-02 @ 17:09:10
URL: http://aprilbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0