i wish i was a punkrocker, mohaha

God kväll eller!
Segaste uppdateringen... Har varit i skolan idag, vädret fick mej på dåligt humör, hade personliga problem när jag kom hem och sedan sov jag. Min lilla ursäkt helt enkelt. ;)

Fick min jacka idag btw!
HELT SJUKT! 250kr, har nog aldrig gjort ett sådant bra kap i hela mitt liv skulle jag tro.
Och JA, det är äkta skinn. Nästan som ny.





Totally awesome, nu är jag nästan fulländad!
(bara ett par nya boots och lite skit till...)



"För en smart tjej är män inga problem - de är lösningen"


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ge mig ett tips på var man kan hitta en snygg skinjacka?

2010-03-03 @ 10:50:58
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0