hotstuff i tell you

Tror det knappt själv - men jag solade idag. (igen)
För det var la inte längesen jag gjorde det sist?
Mitt pigment suger dock, måste vara sveriges sämsta. :(
Fick bara färg i ansiktet känns det som, trots att jag solade 20 min, samma som förra gången.
Vill inte heller sola för mycket, är rädd för hudcancer. Jag är rädd för mycket jag, haha.
Men det var så sköööönt, tror det blir fler solningar innan sommaren.



Jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mej.
& det måste vara svårt för dej, så många gånger du måste ha känt dej som ett andrahandsval. Men du är den enda som är lika stark som mej, den enda som som förstår vad man går igenom, den enda som är smart nog att kunna ta varenda diskussion
med.  Samtidigt som du är den enda som fått höra mina tusen tårar, alla de gånger i telefonen.
Jag vill väl mest säga att jag tar dej inte förgivet - jag älskar dej, och jag menar det.
(jag tror du vet vem du är)


  

Kommentarer
Postat av: Zandra

<3

2010-03-11 @ 11:01:41
URL: http://aprilbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0