anything for me

Ååh vad jag älskar vädret!
Det nog helt klartblått just nu, och man känner faktiskt att solen värmer. (feta vår-vibbar!)
Dock är det fortfarande väldigt kallt, i alla fall när det blåser. Usch!
Men vädret idag har i alla fall fått mej på bra humör, hoppas bara det håller i sej till på fredag, för då ska jag nämligen på bio med min fina pojkvän! Det blir Percy Jackson, för jag insåg rätt snabbt att det är en sån film som är bäst att se på bio. Plus att grekisk mytologi är utan tvekan den coolaste och häftigaste som finns. Palla tro på Jesus, när man kan tro på Zeus & Hades lixom. ;)

Nä, nu ska jag ta mej något att äta, sedan sy in min skinnjacka. Vet dock inte riktigt vart jag ska börja, eller hur jag ska göra... Men det blir nog bra. Hoppas jag.


"Det är möjligt att blondiner också föredrar gentlemän"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0