4 moths

Halloj!
Fint väder idag igen. Så jävla awesome så det är inte klokt! Jag är lycklig tjej.

Inte nog med det, idag är ingen vanlig dag för idag firar jag och mitt hjärta fyra månader.
Satan va tiden går snabbt! Fler månader ska det bli, för jag älskar den pajken väldigt mycket. Grattis på oss!

Finns inte så mycket mer att säga,
beställde biobiljetter idag, roooligt.
Så på fredag firar vi vårt datum genom att äta på resturang och gå på bio! (jag älskar att lyxa till det, så varför inte passa på när man varit ihop ännu en månad?)


bilden är tagen av mamma, på alla hjärtans dag.



"Män är så gamla som de känner sej
Kvinnor är så gamla som de ser ut."

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! Smart, glömde bort blocket och tradera faktist! Tack som fan :)

2010-03-03 @ 19:17:38
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0