Fat legs?

Jag är typ "master of complaning", haha!
Och jag har insett, helt plötsligt, hur fult det är med tjocka ben.
OK alla de som är tjocka/mulliga/kraftiga, de kan ju inte ha annat än tjocka ben (förrutom jag...)
Men folk som är SMALA - vad är grejen lixom!?
Hur fan kommer det sej att vissa av de har TJOCKA ben!?



Bild snoddav random, haha... SÅ elak :(




Mina ben - inte överdrivet smala, men de ser jäkligt smala ut på mej för att resten av min kropp är så... eh stor. Så jag har en opropetionelig (HAHA stavning?) kropp.... Jag borde ha FAT legs, men då hade jag automatiskt sett mycket större ut, så på ett sett är jag glad över mina ben, på ett annat sett inte (för att det ser lite stange ut)


PÖÖSS

Kommentarer
Postat av: jennifer (y)

Fin blogg du har :)

2010-08-23 @ 22:21:52
URL: http://jenniiferbenjamin.blogg.se/
Postat av: Öli

det kan vara så att dom tränat mycket och byggt muskler vilket i sin tur gör att benen blir större :)

2010-08-26 @ 20:04:22
URL: http://eleonorhjartmyr.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0