WORST EVER

åjo. Detta är den sämsta uppdateringen so far alltså.
Visst, jag skulle låta det andra inlägget ligga högst i några dagar, inte i nästan två veckor!!
Skäms på mej. Har säkerligen tappat massa läsare bara för att de flesta säkert tror att min blogg är history...
Men icke då!

Nu tycker jag även att det är hög tid att skaffa en design,
men har inga idéer för tillfället och ska sanningen fram känner jag ingen som har det heller.
Suger att behöva göra allt själv, right?

I alla fall - Nathalie is back!




Kommentarer
Postat av: Tyler

Snygg kropp du har ;)

Snart kommer en viss persons stötande kommentar med :D

2010-04-12 @ 21:33:57
Postat av: Anonym

Haha, tänker inte ens säga nåt längre... behövs liksom inte :D

2010-04-13 @ 00:59:05
Postat av: .

lökigt.

2010-04-17 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0