THE DAY BEFORE.

Alltså, är det någon som har något vettigt för sej på valborg?
Jag tycker inte att det är vettigt att bara vara ute, haha. (polis & regn, ddaaaah!!!)
Hade mer än allt dragit på fest, fyfan va nice det hade varit, istället för att springa runt ute som förvirrade små harar i flykt från både regnet och polisen.
Nä, jag är sugen på att sitta inne och dunka go musik och bara må bra! :D


Förövrigt lär jag bli snygg i håret först nästa månad, sucks huh!?
Men så är det när folk inte skickar saker så fort de fått pengarna...

Sen hoppas jag fan inte att jag håller på att bli sjuk nu igen, sitter fan och snorar.
Allt skiter sej för Nathalie, så har det alltid varit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0