not a single cloud, dear

Ja du läste!
Våren är fan här på riktigt nu. Känns som vi hade vinter jävligt länge iår faktiskt... (eller ah, 2009 räknas ju också).
Därför får vi hoppas på en riktig dundersommar!

Förövrigt har jag precis ätit frukost och snytit mej - i hate this.
Näsan bara rinner och är jobbig. Tack Gud för att jag fick dåligt immunförsvar, typ. Not.

Är i stort behov av att färga håret också!!!!!! Ser fan förjävligt ut.. Ljuuuus utväxt, och typ mörkbrunt/lite rött?


vädret just nu, utanför mitt fönster - loveli.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag tycker att du borde färga det rött kanske asså hela håret isåfall om du funderar på att byta :)

eller bara färga typ utväxten Mörk rött eller något sånt ^^

2010-04-13 @ 13:29:16
Postat av: Johanna

Jo tack vädret är helt underbart <3

men nu ska jag ut i solen igen :D

2010-04-14 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0