NEW THING AGAIN




Jag mår dåligt när jag är med riktigt snygga tjejer. Personlighetsförändrad också! Får jättedåligt självförtroende och sjunker som person. Väldigt jobbigt och konstigt, men som tur är händer det inte ofta alls, haha.

Jag beundrar Xena, krigarprinsessan. Tycker att hon är så jävla cool och snygg! Ett av mina kvinnliga ideal, kan man säga.

Jag är beroende av löshår. Det funkar inte annars! Mitt hår har blivit så tunt och fult, känner mej naken och "otillräcklig", so to speak. Det där extra håret höjer mitt självförtroende!

Jag älskar att kolla på tv! One Tree Hill, Fresh Prince, Grey's Anatomy, Desperate Housewifes, Jims Värld, Cougar Town, The Simpsons, Family Guy, 2 and a half men, How i met your mother, Förhäxad, Xena, Svenska Hollywood fruar - you name it!



Kommentarer
Postat av: Sanne

Håller såååå med om Xena, hon är en jävel till kvinna alltså, DAMN!

2010-04-30 @ 18:33:29
URL: http://sannethekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0