I'M WALKING ON SUNSHINE

Har varit ute och haft det riktigt mys i solen, fyfan va gött!
Skulle sola lite topless, när man slår upp ögonen ser jag en gammal gubbe som går sakta längs vägen och bara glor. USCH. Riktigt äckligt... Kommer fan aldrig klara av att vara topless om massa äckliga peddo-gubbar ska glo, förlåt men jag mår seriöst dåligt.


Nu ska jag vandra ner till byn med min käre Mathias,
vi ska köpa lite mums och bara chilla.

Nästa vecka - nya kläder och ny** *** som kommer att bli förjävla snyggt ;)









Kommentarer
Postat av: Mathias

Fyfan vad gott det va med glass eller :D

ikväll blir det chips,cola och choklad nom nom nom nom nom :*

2010-04-25 @ 18:25:03
Postat av: Sid

Tror nog att de flesta skulle glott, oavsett ålder och kön ^^

2010-04-25 @ 19:59:13
URL: http://twistedorigin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0