CUT CUT..

Mysig dag som sagt!
Köpte glass på hemköp, och satt ute i kvällssolen med min pajk på vägen hem.
Jävligt awesome!

Sen så fick jag leka frisör igen.
Ewelina, som färgat håret blont x antal gånger (därav är det väldigt slitet), ville ha en förändring.
Hon hade ungefär ner till brösten, nu till axlarna typ! Gillar tjejer som vågar klippa av sitt långa hår. Det är modigt och kan faktiskt bli väldigt fint!
Sen blev hon verkligen jättenöjd, kunde inte sluta le. Min syrra tyckte det blev skitsnyggt, tydligen tyckte hennes mamma också att det blev fint. Man blir lite generad, men väldigt glad :)


Nu ska jag krypa upp i soffan med cola & chips och glo lite på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0