beach-body, no way

Ja, precis.
Att skaffa en beach-body till sommaren är inte min grej alltså, haha.
Kommer ändå misslyckas så brutalt. Så jag får väl hålla mej borta från badstränder denna sommaren också, helt enkelt!

I alla fall, längtar tills min nya rosa bikini kommer. Kan behövas lite färg, då mina andra ser ut såhär:



Zebra, leopard och svart med en döskalle som inte syns typ.


Sen har jag tänkt jävligt länge på en grej - om en plattbröstad tjej hade lagt upp sånna här bilder, hade ingen brytt sej. Men är det någon med stora bröst så viker man ut sej (?) eller har ett bekräftelse-behov. WTF LIXOM. Det är förfan inte ens någon push-up i sånna bikinis, och det är bara sånna jag använder. Suck. Någon därute måste hålla med mej...

Kommentarer
Postat av: Mathias

HAHA damn kvinna XD

Gött att dom är mina då ;)

2010-04-20 @ 20:38:18
Postat av: emelie

haha jo, jag håller fan med dig!

2010-04-20 @ 20:50:40
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Håller med helt och hållet!

2010-04-20 @ 21:09:07
Postat av: Sid

Tror inte riktigt att någon skulle klaga om du dyker upp på stranden sådär... inte männen iaf :D

2010-04-20 @ 23:16:41
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Pirre

Den hyllan behöver du inte skämmas för på stranden.. :)

2010-04-21 @ 09:03:46
URL: http://vemvaresommjolka.blogg.se/
Postat av: jim

du har redan beach-body som fan;). och klagar man på dom bilderna är man ju dum:D

2010-04-21 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0