where is the love?

Gooood morgon!
Jag är hemma från skolan idag, och antagligen imorgon med. Har jätteont i halsen.. Mamma tycker att jag borde operera mej nu, för jag har haft både halsfluss, körtelfeber och streptokocker på halsmandlarna.
Och det suger ju, eftersom att bara tanken på att operera någonting gör mej illamående.
Finns dock en liten positiv grej med det hela - jag kommer antagligen att rasa i vikt. Haha, ja, det är sånt jag tänker på.


Tänkte avslöja en slags passion jag har.
Denna passion heter inget mindre än Happy Pets, som går att spela på Facebook. xD
Farmville är inget för mej, ser verkligen inte det roliga med det, men Happy Pets däremot... Det är så löjligt, men ack så kul! Man kan ju avla fram sina egna djur (som dessutom är jäkligt söta!!), bestämma hur alla rummen ska se ut (jag är pysslig av mej så jag tycker det är jättekul), klappa och leka med sina djur (får en liten känsla av att det är ens riktiga djur...) mm.  
Här kommer en bild på några av mina djur!

Haha nu skrattar jag lite åt mej själv...



"Det gäller att dö ung så sent som möjligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0