s w e d e n . r o c k . f e s t i v a l !

Behöver jag säga något mer egentligen!?
I ungefär två års tid har jag velat åka till den där festivalen, men det har aldrig blivit av...
Det är alltid någon som inte kan, inte ha pengar, inte får mm.
Nu är det så att jag är sjukt pepp på att åka dit, mer än något år tidigare, vilket gör att det kommer svida ännu mer om jag inte åker.

jag antar att flera som läser min blogg ska dit eller vill dit.
Ni kan ju slänga in en kommentar om ni vill! :)


I alla fall,
sommarens höjdpunkt skulle vara att åka ner till Sölvesborg och uppleva detta.
Men än i inte ljuset släckt, det finns hopp om det mesta! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är sjukt kul på srf! och det är rätt bra band iår! :)

2010-02-24 @ 20:08:39
Postat av: Sid

komsikomsi :D:D

2010-02-25 @ 00:22:50
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Julia

kommer bli helt awesome, du måste dit! :D

2010-02-25 @ 16:24:16
URL: http://highndry.blogg.se/
Postat av: Tanne

ses där om du ska dit! ;O

2010-02-25 @ 23:43:06
Postat av: elli

du måste dit ?!?!?! :O

du kan inte missa cinderella, synd att bajsaerosmith och äckel-gunsnroses ska lira, men VAFAAN, cinderella !



gillar att du har en ny blogg f.ö. så jag har något att klicka in på för att spräcka den gråa och trista vardagen ibland ;)

2010-02-26 @ 14:51:38
URL: http://steelheart.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det blir min första i år med :D Och satan vad jag är peppad!!! \m/

2010-02-28 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0