love aint no stranger

Dålig uppdatering? Lite så va.
Men vaknade sent idag, sen fick jag sällskap av min söta pojkvän som har varit här hela dagen!

Jag var på pyssel-humör igår, så vet ni vad jag gjorde?
Jag klippte sönder ett par gamla jeans till shorts (som många andra gjort), haha. Något jag tycker fler borde göra! Finns många byxor man inte använder, som man lika väl kan göra om. :)

Jag har ex. ett par Lita Ford-inspirerade byxor, ni vet från duetten med Ozzy Osbourne? If i close my eyes forever. Hon har helt sönderklippta jeans i den videon, och jag tyckte det var vrölsnyggt så jag gjorde likadant på ett par utsvängda byxor jag hade. Blev faktiskt väldigt nöjd, har haft de i mer än ett år nu.


(en av världens vackraste och sexigaste kvinnor, mums. & nu blev jag sugen på tatueringar igen, suck) 



"Sex appeal är till femtio procent vad du har
och till femtio procent vad människor tror att du har"

Kommentarer
Postat av: Julia

för mig blir det tatuering den 8 mars ;) blev du mer sugen nu ?:P

2010-02-25 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0