i'm a borderline case


Den senaste tiden har jag blivit så sjukt pepp på att tatuera mej,
men jag har så många idéer och verkar aldrig kunna bestämma mej.
Jag vill ha massa texter... Något jag är jävligt sugen på, som första tatuering (istället för att vara mainstream och tatuera in ''rock'n'roll'') är något i stil med "let us stay young or let us live forever".

Och sedan tatuera samma tatuering som min käre far, en svala.

Låter ju fan rätt bra ändå!
Ska bara försöka hitta en seriös tatuerare som inte är FÖR dyr. (jag har inte mycket pengar)
Så jag äntligen kan vara stolt över något på min kropp. :)


Eller något i denna stilen?
(har använt en mall men kladdat ihop allt själv i paint, observera kladdat, bilden är långt ifrån en klar tatuering)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0